top of page
Zgrupowanie letnie 2026: 20-27.08.2026
ZGRUPOWANIE ZIMOWE MLG 2026.
W trakcie ferii zimowych, nasze zgrupowanie odbędzie się w dniach 17-24.01.2026 (od obiadu do śniadania) w malowniczym Człuchowie (ul. Koszalińska 2a), gdzie do dyspozycji mamy kompleksowe zaplecze noclegowe i sportowe.
NR ZGŁOSZENIA DO KURATORIUM: [227/POM/2026- Z]
Data zatwierdzenia: 2025-12-04
1. Ilość miejsc jest ograniczona i wynosi 50. Decyduje kolejność zgłoszeń formularzem, który zostanie udostępniony na klubowej na grupie Whatsapp w niedzielę 12.10.2025 r. o godz. 10.00.
2. Wniesienie na konto klubu opłaty w formie bezzwrotnego zadatku w wysokości 600,00 zł. do dnia 07.11.2025 r. - bardzo prosimy o przemyślane decyzje).
3. Złożenie karty uczestnika i regulaminu wraz z oświadczeniem w oryginale trenerom prowadzącym do dnia 30.11.2025 r.
4. Wniesienie pozostałej części opłaty (1500,00 zł.) do 15.12.2025 r. na konto klubu
5. Posiadanie aktualnych badań sportowych na cały okres trwania obozu i dostarczenie ich oryginału trenerom najpóźniej w dniu przyjazdu na obóz (brak badań może spowodować brak przyjęcia dziecka do udziału w zgrupowaniu).
6. Dojazd na obóz odbywa się w zakresie własnym.
1. Opłata za zgrupowanie wynosi 2100,00 zł.
2. Powyższa opłata obejmuje zakwaterowanie i pełne wyżywienie, a także 3-4 treningi dziennie (koszykarskie i ogólnorozwojowe), wodę podczas treningów, wyjście na basen, opiekę przez wyspecjalizowaną kadrę składającą się z trenerów koszykówki oraz przygotowania motorycznego, ubezpieczenie NNW.
Wszystkie dokumenty niezbędne do wypełnienia i złożenia znajdują się w sekcji dokumenty
Przyjazd na zgrupowanie w dniu 17.01.2026 r. w godz. 11.00 - 12.00.
Odbiór dzieci po zakończonym zgrupowaniu w dniu 24.01.2026 r. w godz. 11.00 - 12.00.
Na zgrupowanie zabieramy:
1. Dobre nastawienie
2. Przybory do higieny osobistej
3. Dwa ręczniki
4. Maksymalną ilość bielizny
5. Kilka strojów treningowych
6. Klapki
7. Kąpielówki
8. Legitymację szkolną
9. Oryginał badań sportowych
10. Niewielkie kieszonkowe (maksymalnie 200 zł.)
11. Buty do treningu na sali i drugie do treningu w terenie
12. Odpowiednia do warunków pogodowych odzież do treningu na zewnątrz
13. Kąpielówki
14. Bidon
15. Roller (jeśli dziecko posiada)
Na zgrupowanie nie zabieramy:
1. Niezdrowej żywności / słodyczy
2. Drogiego sprzętu elektronicznego
Wszelkie informacje odnośnie zgrupowania będą podawane przez organizatora na grupie klubowej Whatsapp za wyjątkiem pytań i informacji indywidualnych.
Uwaga:
1. Od godziny 22.00 do następnego dnia po porannym treningu dzieci nie korzystają telefonów. W sprawach pilnych prosimy kontaktować się z trenerami.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubione/pozostawione przez uczestników rzeczy.
bottom of page











